#15 Mini serniczki z galaretką





Cześć! Dzisiaj bardzo prosty przepis na mini serniczki bez pieczenia. Jest to deser wymyślony przeze mnie.



Składniki:
-galaretki w proszku (dowolny smak, ilość zależy od tego, ile porcji chcecie zrobić - ja na 6 porcji wzięłam 2 opakowania)
-twaróg sernikowy
-dowolne owoce (ja mam mrożone truskawki i czarne porzeczki, jeśli chcecie może być bez owoców)

>  bita śmietana:
-śmietanka 30% lub 36%
-cukier puder



Przygotuj galaretkę według instrukcji umieszczonej na opakowaniu, ale zrób ją z o drobinę mniejszą ilością wody. Po ostudzeniu galaretki, część wymieszaj mikserem z twarogiem. Warstwy układaj w ten sposób: jeśli jedna zastygnie, dopiero wlej drugą. Możesz stworzyć własną kompozycję, albo zainspirować się moją. Bita śmietana - ubij śmietanę za pomocą miksera. Jeśli chcesz, możesz dodać trochę cukru pudru. Śmietanę nałóż przed podaniem.
                                                                 SMACZNEGO!!! :)
                                                                                                                              Ula


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#17 Shake Kinder Bueno

#16 Tiramisu w szklance

#11 Ciasto rafaello