#17 Shake Kinder Bueno




Cześć! Dzisiaj przepis na shake Kinder Bueno. Jest on bardzo prosty i szybki w wykonaniu. Moim zdaniem, ten deser jest fajny również dlatego, że możemy wymyślać przeróżne kombinacje smakowe. Ja zrobiłam dzisiaj akurat Kinder Bueno, ale wy możecie zrobić z czym tylko chcecie (np. ze swoim ulubionym batonikiem, owocem, czy orzechami). Bazą do tych shake'ów są lody i mleko. Jest to idealny deser na lato! 😀

Składniki:
-lody śmietankowe
-mleko
-dowolny dodatek (u mnie jest to Kinder Bueno)

Dowolną ilość lodów przełóż do blendera. Dodaj do nich dodatek (ja do swojego shake'a dodałam jednego batonika). Dolej mleko, na oko. Wszystkie składniki blenduj, aż do uzyskania w miarę jednolitej masy. Przelej do szklanki. Jeśli  chcesz, możesz dodać np. bitą śmietanę, startą czekoladę, lub batonika (tak jak w moim przypadku).
     SMACZNEGO!! 😀😊
Ula   


  

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#16 Tiramisu w szklance

#11 Ciasto rafaello