#13 Lody owocowe






Cześć! Dzisiaj mam dla was banalny przepis na lody owocowe. Są pyszne, a za razem wegańskie! W tych lodach naprawdę fajne jest to, że możecie tworzyć swoje, całkiem nowe kombinacje smaków. Ja robiłam już m. in. bananowo-jeżynowo-kokosowe, bananowo-kakaowe, bananowo-malinowe. Są naprawdę bardzo dobre. Te które ja robiłam są na bazie bananów, ale możecie zrobić też na bazie innych owoców.



Składniki:
-dowolna ilość wybranych, zamrożonych owoców
-wybrany dodatek np. wiórki kokosowe, świeża mięta (oczywiście jeśli chcecie😊)



Wybierz dowolne owoce w dowolnej ilości i zamroź (jeżeli owoce są większe jak np. banany, przed zamrożeniem pokrój na kawałki, aby potem łatwiej było je zblendować). Kiedy owoce będą już zamrożone - zblenduj je i (jeżeli chcesz) dodaj dodatki. Blednuj do momentu aż otrzymasz zadowalającą konsystencję lodów. Pozostało już tylko przełożyć lody do miseczek i udekorować według uznania.
                                                                   SMACZNEGO!!! :)
                                                                                                                                Ula




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#17 Shake Kinder Bueno

#16 Tiramisu w szklance

#11 Ciasto rafaello