#12 Ciasto z galaretką i owocami








Cześć! Znowu przepraszam, że dawno nie dodawałam postów. Dzisiaj mam dla Was przepis na naprawdę bardzo prosto ciasto bez pieczenia.



Składniki:
- 2-3 paczki biszkoptów (może być nawet więcej lub mniej, to zależy od wielkości waszej blachy oraz od tego, ile pięter chcecie zrobić)
- 2 opakowania galaretek (obojętnie jaki smak)
- 2 opakowania śmietany 12% lub 18%
- wybrane owoce (ja wybrałam truskawki)
- cukier (na oko)



Przygotuj galaretkę zgodnie z instrukcją na opakowaniu, lecz pamiętaj aby wlać trochę mniej wody. Zostaw ją do ostudzenia (NIE STĘŻENIA).

Wymieszaj śmietanę z cukrem (ilość cukru zależy od tego, jakie słodkie ma być ciasto). Zamaczaj w niej biszkopty, a następnie układaj na okrągłej blaszce ze ścianką. Zrób tyle pięter, ile chcesz, lecz pamiętaj, że jeszcze są owoce i galaretka. Jeśli zostało ci trochę śmietany, możesz ułożyć ją na biszkopty, ale przed owocami. Kiedy skończysz układać pięterka, połóż owoce (ja truskawki przekroiłam na pół). Następnie zalewaj galaretką po łyżce, żeby nie wylała się. Tak zrobione ciasto zostaw na noc w lodówce. Jeśli chcesz, gotowe ciasto możesz czymś udekorować (np. miętą, bitą śmietaną itd.)
                                                             SMACZNEGO!!! :)
                                                                                                                                Ula

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#17 Shake Kinder Bueno

#16 Tiramisu w szklance

#11 Ciasto rafaello